Borgerlig budget belönar bara brackor

Borgs blåa budget befaras bidra bättre bemedlade men betyder blott att behövande berövas basala beohv.

 

Borgerliga budgeten berikar? Bara bingogenerationen, BMW-ägare och biljonärer!

 

Bättre blir bara budgeten om borgarna blev mindre blå! Bidrag till behövande och  bättre B-kassa (blå bataljonen benämner behövande B-lag). Behovsstyrda bidrag belönar och berikar, balansräkningen blir bättre både för Bonnier och Benny Blåtira!

 

Bara Borg bangar beröva behövande bröd!

 

Länkar: DN - Vinnare och förlorare i höstbudgeten, SvD - Er politik gör sverige svagare

 


Kommentarer
Postat av: Norpan

En champagneväster dikt. VAckert!

2009-09-22 @ 12:53:01
URL: http://norpan.blogspot.com
Postat av: okunskap leder inte till makt

Inte mycket kunskap hos personen bakom denna blogg. Men rätten att yttra er har du precis som jag har rätten att yttra mig om din okunnigkhet.

2009-10-06 @ 14:26:30
Postat av: Alexander Lowejko

Visst har du det anonym, jag tackar för en saklig och konstruktiv kritik och för att du visat intresse för min blogg.

2009-10-06 @ 14:30:42
URL: http://lowejko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0