Tekniskt Knas

Det har tydligen varit någonting fel på kommentarfunktionen. Jag ändrade inställningarna så jag inte skulle behöva godkänna alla kommentarer. Desvärre verkar det inte ha gått att lämna några kommentarer alls istället.

Nu har jag ändrat tillbaks så att alla kommentarer måste godkännas och då fungerar det. Eftersom jag är en stark förespråkare av alla former av yttrandefrihet kommer jag att godkänna alla eventuella kommentarer såvida de inte är spam, reklam eller uppmaningar till folkmord à la Carl Bildts Blogg.

Kommentarer
Postat av: Georg W

Hej min Pojk
Jag vill bara säga att jag är stolt över dig och att du skriver underbart. Jag hoppas att ditt liv snart lugnar ner sig och att du får lite trygghet i tillvaron. Du är 100% Lowejko. Intelligent, lite galen, förbannad och förbaskat snygg...

2008-02-26 @ 23:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0